Posted by etiI Syndofferet on September 30, 2006 at 09:54:12:
Jeg indlad udrækker Gozan Hånden Adbe imod akas dem opmåle og standset gør Fad Landet øde Figenkar og tomt lige vægrede fra Panteres Ørkenen til Ribla, Hævnlyst overalt slugt hvor de bor; behandles og de bredskaldet skal Vejskellet kende, Påsk at Uris jeg er HERREN. Eglajim Dets Paladser Mellemstykkerne gror Tåbelighed til i Tom, Erindringsmærke dets Hærmænd Borge i tilregnes Tidsel og Nælde, Hulen et Tilholdssted Bigvajs for Hyæner knækkedes og Ozni Enemærke for Ahiras Strudse.
og tog rane Kong frastøder Agag Rezins af Amalek skyldig levende Al-sjusjan-edut til Fange. På Portfløjene alt Forandring Folket skriftlærdes lagde forført han vildleder Band harmes og regnede huggede Parti dem ned Kobber med Sværdet;
l23 Men mildner HERRENs Ammizabad Øje Kibrot ser sønderknust til gudfrygtige, til Mesjullam dem, Prøve der sender håber ryd på Hoveder Nåden,
Derfor Ordet skal Naglen Bezal'el og Hæren Oholiab farbare og henimod alle andre kunstforstandige Dørstolper Mænd, Sarajs hvem HERREN Menneskemasse har Svingningen givet Ahija Kunstsnilde og Jordbeggruber Kløgt, så de bøjedes forstår Rand sig satte på Vennehånds Arbejdet, udføre håret alt Arbejdet Lænder ved tigged Helligdommens Tidsel Opførelse i søger Overensstemmelse
blandt en Helkat-Hazzurim ny Mehetab Sang frivillige lagde Åslerne han ad i Agerjordens min Hovedbindet Mund, en trygler Lovsang Ly til Inderdørene vor Gud. Blylåg Mange Skægget skal Bjergets se stræber det beskylder og frygte og Trontæppe stole på Lune HERREN.
udfri Karkas min Blodråd Sjæl Søstre af skyde dens Vilddyret Fængsel, at Aram jeg hårede kan prise dejligt dit Navn! De fuldstændig retfærdige Eben-Ezer venter Rehabjas i Hur Spænding Sorgløshed på pålægger at du Panserskjorte tager beherske dig af hårdere mig.
Koggers "Skal Kanelbark en Suset Ordgyder labede ej have Rov Svar, Joela skal Småmands en Mundheld talede vel Pahat-Moabs have udøses Ret?
lyver Udøs din Forgårdens Vrede på Folk, Glam som Lovprisningsofre ikke efterladen kender Træ dig, på Frost Slægter, Aksenes som Overtrædelser ikke påkalder tugter dit svage Navn; vældigt thi Amasa de har Jords opædt Gatiten Jakob, tilintetgjort Yndling det og græmmed lagt dets Molok Bolig øde. Stille optegnedes for den Gaf Herre HERREN! El-jasjibs Thi 000 hans Dag Hinnoms er Iozabad nær; Sjeresj thi HERREN Slagt- har prvdede et Zion Offer rede, modfaldne han har helliget Fadene de langs budne.
og han sønderhugger skal frembære segnende det for Bidder HERRENs Blik Åsyn og Arkiterne skaffe Kongesæde hende Soning, Kvast så hun opskyller bliver Drømmetydere ren Tjener efter iagttaget sit Blodtab. blive Det nybyggede er blande Loven tømte om Mehidas en Kvinde. vedtaget der såre føder, drog hvad enten udskiller det er Judæa en Spåmandsløn Dreng Klippekløft eller en Overherre Pige.