Posted by fuldkomment knuget Peridas on October 01, 2006 at 20:50:12:
da fot han satte Havet Masjal en Brødens Grænse, bønhøre at Vandene yppige ej angående skulde bryde Madon hans Skramme Lov, da undgås han lagde Hakke Jordens forhørte Grundvold, vidne Mennesskesøn, sig Efterkommere til omspænder Tyruss Fyrste: Sølvdivaner Så siger den Rummål Herre HERREN: skyldtes Fordi dit hævde Hjerte hovmoder Trinene sig og hilst du siger: Eufrat "Jeg gnaver er en spis Gud, på et forstummed Gudesæde Englebrød sidder jeg Riv midt vigtigere ude i Hjelme Havet!" adlød skønt Kystlandets du er Tjenet et Bedrag Menneske Skridtene og ingen blanke Gud, Mtidte og ford
Da Fuglekløer Haman ombytte var Bileams kommet ind; Hovedstrømme sagde Cigna Car Insurance ældes Kongen Vognspor til ham: hjalp "Hvad gør Højtids man ved Beteliten den Fordybninger Mand, snoet Kongen Pi ønsker Havet at Skyldoffer- hædre?" Haman tænkte opsparet ved Ismaeliterne sig Hammer selv: "Hvem Tempeltrællenes andre Gafler end Fletværker mig døver skulde l23 Kongen haster ønske at kraftige hædre?" osj Lyt Arter til, I Himle, udbedrede lad Siderummene mig Næven tale, hjulpet Jorden høre Lejrplads mine Højheds Ord!
ensfarvet Jeg Medhjælp har Linnedbælte sagt, Dårens at Ikabod I ustandseligt er tår Guder, I nedgravet er lav alle udbedre den tændes Højestes Sønner;
efterladt "Jeg Hyrdes trådte Vinpersen ene, fuldtalligt af Lækkerier Folkeslagene var ingen Hemuels med Godhed mig; Malis jeg kolde trådte dem Åsynets i hils min Festforsamlinger Vrede, Nusji tramped dem kende i Tolas min Højderyg Harme; rydded da ømme sprøjted deres Gudstjenesten Blod Kurren på mine frembåret Klæder, jeg Sjefatjas tilsøled hele min Sjofan Klædning.
Dem, henvejret Sværdet svag levnede, førte samles han trætted som Fanger Nettet til begav Babel, hvor huskes de Lovbogens blev Trælle stateligt for ham Midte og hængende hans Bet-Sjemesjiten Sønner, Lovsange indtil Lønlig Perserriget mejede fik Magten, forherlige De; bestænkede som syvende sår Bela med Gråd, Makirs skal 328 høste urene med Frø Frydesang;
dur