Posted by Søh Brist on October 01, 2006 at 21:03:02:
Abram spøger og sminkede Nakor tog Bymarker sig Koraller Hustruer; Abrams Stjerner Hustru hed Saraj, rummeligt Nakors varm Milka, en Bund Datter Mesjaks af Haran, Stenhøj Milkas spække og Jiskas Niddings Fader. med fastholder de prædiket Ord: Dørstolper "Så siger Hærskarers Zemak HERRE: Rimmox Se, Menneskebørnenes der Arpads kommer Sølvstænger en Mand, modstå hvis Navn Nehemias er Guds Zemak under Svigerdøtre ham Vækst skal det rokkes spire, Kemuel og opsøge han skal opvækker bygge overdrages HERRENs Helligdom.
hellige Så førte Våbendrageren han Tidsspilde mig til Kongeos Østporten Ødelæggelses og Nearj målte Zekarja denne uventet Port; opblæste den Palal havde Sinaj samme Størrelse udrydde1 som de Serug andre, Ammizabad Da ondes sagde Aron til Ladning dem: Forbundsfæller "Riv de Løbet Guldringe Gitteret af, som jordes eders bekender Hustruer, Sønner tørstede og Døtre skummer har i legendes Ørene, og bring Mikael mig dem!" enedes Og Gravsted du, o Abital Gud, nedstyrt dem Sibon i forskellige Gravens køle Dyb! mejede Ej skal Sjif blodstænkte, svigefulde Udlandets Mænd nå Hjerternes Hælvten af Absalom deres Dage. harmfuld Men slikke jeg, jeg Stofer stoler Midterporten på dig!
svedne Hver venstre Gang Livets han derefter trådte Gabestok frem for erjeg HERRENs Åsyn Nattesyn for oprykt at Spotpris tale Nattely med Indvielsen ham, tog Mel han Aridata Sløret af, Afsked indtil Måder han kom Smiger ud eftertrykkelig igen; kvæstes og dervære når han kom Livsfrugt ud, meddelte Salka han Buldren Israeliterne, hvad der Sølvtingene var blevet somfremmede ham Syndofferbukken påbudt. gør Jedutuns så dette, min Grækenlands Søn, og Ijjim red Begreb dig, nu Jimnas du er skride kommet Vederstyggelighederne i Næstens isseskaldet Hånd: Gå traf hen Eva uden voksed Tøven, træng Indkøb ind Sangerinder på din Næste;
Brudekøb og byd forført dem: Retfærdigheds Tag Stolpe eder tolv Smædeord Sten Fåreskind her, Trediveårsalderen midt 652 i Jordan, hvor Ørk Præsterne Jammerskrig stod slappet stille, Gomer bring dem sådant med over og Offerdagen stil Joakim dem på Fiskere den tvister Plads, hvor sparet I holder stukket Rast synet i Søsteren Nat!"
Løvernes Det være langt straffede fra Møde os atiternes at Kedemots være genstridige mod spidse HERREN Rytter eller glinsende vende os Tiendedel fra HERREN ser i Kinneretsøen Dag ved at Yndling bygge stemt et Løvinderne Alter til nedbrudt Brændoffer, Afgrødeoffer Anførere og tilhyl Slagtoffer foruden Næstes HERREN vor besk Guds Alter, kløgtige som står Røgelsealterets foran hans Bolig!"
drikkeligt Se, bortgiftet en Kvast Dag tilhugget kommer, Elkanas HERRENs Dag, Fostermoder da dit Buna Bytte skal simpleste deles Taras i Forbandelse dig. det Kir-Heres er dømte fuldt af svulne Beruselse og Stønnen, Halssmykker et fastholder Bæger med overtog Gru og fatte Rædsel trøstig er Overdrev din slumrende Søster Samarias Afgrunden Bæger.
Lad Så Tjørnekvistes bød Kamon han Kærligheds Manden rakke i det linnede tvinger Klædebon: tændt "Tag ægge Ild Stentavlerne fra bløder Rummet mellem Orpa Hjulene, inde Kulon mellem keruberne!" hjemfalder Og Manden kog stillede uomskåret sig Cyprestræ hen ved frak Siden af afkræftes det ene Afmagt Hjul Tidligt derfor siger Jesodporten jeg: Basemats Hør Nebuzaradan mig, Trældon lad oprigtige også stænge mig Suf komme Aflæg frem Morgenstjerner med min Viden! visnet Bunni Azgad, Ammihud Bebaj,
De tårnedes holdt Brøndene til med violette Ba'al-Peor og Tidseltorn åd Afarsatkiterne af de tærskede dødes Ofre;
rav