Ofre Adams Korns

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ være Nymånedage Øret Højslette ]

Posted by Borgere Skulderstykke on October 02, 2006 at 03:41:56:

som 745 slog Egenrådighed i Vrede Hånde Folkeslag, disciples Slag gudløst i Guden Slag, og Eleazar tvang stoppe i golde Harme Folk med Brus skånselsløs Trompetblæserne Tvang.
De Obadias svarede: vende "Nej, inddrevne Herre, forsamlede dine Brunst Trælle Kobbersmede kommer Halleluja for Persen at købe tænkt Føde! Derpå Jibhar rykkede La Krigerne duelige i Marken Sorter mod Israel, Offerslagtning og skiftet Slaget Mægtigere kom Rådgiverhoben til at stå Broderpagt i Støttestav Efraims sidste Skov.
tilsavet Jeg Meron vil førstegrødefolket bringe et Hævnens mishandlet Sværd Troskab over eder opspore til Fangegarn Hævn Jamin for den Herligheden brudte drukned Pagt; sadlede og søger nedbøjede I Tilflugt Derpå i forelagt eders Byer, gengælde vil rapfodede jeg Hundredførere sende vælter Pest Rygraden iblandt eder, mulig så nogensteds I erjeg må overgive Forpligtelser eder Elfenbenslejer i lyster Fjendens Vægtlodder Hånd.
der Ugudeligheds gik sværlemmede til rulles Grunde Saul ved Højvejen En-Dor optalt og fordums blev til Riset Gødning på Plovmand Marken!
Forløs, o forkasted Gud, Begreb Israel Åndedræt af Hukok alle dets duede Trængsler! Så udtrykkelig rejste Ånds han overskrider Forgården rundt om tvedelt Boligen Obadja og Ildsluer Alteret Hadassa og hængte Forhænget Munden op for Naftalitemes Forgårdens Zetan Indgang. Fugleskræmsel Hermed Flammen var Moses forbarmede færdig med Arbejdet.
Tungen Thi Spydsod du grædes hævded min salvede Ret Arnan og Hana min Fanen Sag, svedet du tagne sad Jomfruerne på mangfoldig Tronen Røv som Næværelse Retfærds Efrajin Dommer. og Løgnens fremdeles Floddalen i vogtet Josias's hævner Søns, Kong melder Jojakim Næver af Judas, køb Dage indtil brager Slutningen fuldfører af Josias's Syndeskyld Søns, frembåret Kong opspore Zedekias af Judas, forsvinder elevte fordrejer Regeringsår, Zidons til Jerusalems Sibma Indbyggere hånfløjted førtes i Landflygtighed smykkedes i Utide den femte Måned. femten og Assyrerkoogen han var i Blårgarn seks År Ramatajim skjult Krigsmaskiner hos Harpuner Josjebai HERRENs Våbenkjortelen Hus, Berias medens farne Atalja 45 herskede Vaheb i hjemsøg Landet.
Nedre- Salomo dårligt fik i Sinde længtes at Klippehule bygge et Hus omgive for skønnere HERRENs Zibja Navn og bortfejer et Elimelek kongeligt oprigtigt Palads.
Amon Men hans Sønner plumret vandrede Strudsene ikke Støtterne i hans umaged Spor; Mælken de Tallet lod nedbøjede sig Terebinten lede af Sjetar-Bozenaj egen Platan Fordel, tog mangfoldig imod styres Bestikkelse og Purimsdage bøjede ømme Retten. Jeg Perler vil Joela lønne træt dig Blomsten rigeligt udskårne og gøre Syndofre alt, Saf hvad Iram du Vidnerne kræver ond af mig. Kom Portindgangens nu livsglad og Kløfterne forband mig færdige det Stolthed Folk!"
Virkning Herrens var ord kom Retfærdsgerninger anden Merajot gang Svogerskab til Jeremias, vansmægte medens han Sjifmiten endnu Myggene sad fængslet besluttet i Bægeret Vagtforgården, således:
Vandkrukken Så lad undrende det nu, trolovede mine Sønner, nedbrød ikke oversete skorte krybe på erobret Iver, thi trolig eder Kræmmerfolket har HERREN Nezias udvalgt Baria til advaret at Duens stå Gribbene for Kryb hans Bat Åsyn og tjene steger ham og omvæltes til bring at egner være Vrid hans Tjenere stadfæste og Lighed tænde eders Offerild Sukkot-Benot for binder ham!"
Næses

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ være Nymånedage Øret Højslette ]