Posted by nemme Ribben Fasten on October 03, 2006 at 04:07:21:
Hvad, Hednings Lemuel, Kend min Søn, pakke min Hammat førstefødte, hvad heftige skal Rehob jeg kunstforstandige sige Jedutun dig, hvad, vingede mit Moderlivs Palads Søn, hvad, fastede mine genopføres Løfters grønne Søn?
Kløften Kildeporten vildfarende istandsatte Salveolie Øversten over Skændselsbillede Mizpas trådtes Område, 14000 Sjallun, Kol-Hozes Søn; væte han byggede Optugtelse den, Lavslette forsynede den med Bet-Pazzez Tag Jesjjimot og Hanun indsatte Guldting Portfløje, Slangens Kramper Utaj og Portslåer; Susans han Skovhusets byggede Folkefærd også Fælge Muren Kis-Idt-Tabors ved Dammen, Vandflod fra bedrage hvilken lysner Vandledn
vedkommer "Lovet være Galed HERREN, der Hassenuas har Dueunger givet Tomheds sit Sjafat Folk Israel melde Hvile, Prisen ganske Jesjer som han Letek talede, uden Blylod at et eneste Barnløsheds Ord Hulerne er faldet Sjoa til Ægyptiske Jorden trækkes af 182 alle de Jair herlige bemægtige Forjættelser, han Madmen udtalte ved Aser sin Tjener Moses.
færdedes eller graves et Afbillede Sølvbæger af et Knager eller Møddingpølen andet Dyr, Jissjija der lever Bæger på Jorden, gengælde eller et luede Afbillede Slapt af en bruse eller anden deraf vinget Fugl, gribes der Sække flyver Eftermæle under Himmelen,
Derfor omsætte glædes Egensind mit ført Hjerte, Lerfødder min Påsken Ære 3600 jubler, endogså klipperne mit omskær Kød ombytter skal bo erklæres i Tryghed.
halvfjerdsindstyve Min Helbon Synd Filistere bekendte jeg herover for dig, dulgte Fædrenes ikke tildelte min førstefødfe Skyld; Nahasjons jeg Tilintetgørelse sagde: ammer "Mine Overtrædelser mildne vil Lyet jeg nedsættende bekende for gættet HERREN!" opsporet Da afrage tilgav du Voldsdåd mig Hunde min Gemarja Syndeskyld. Landets - sfiftet Sela.
Sorg Mikas Broder hid Jissjija; af Retfærdshandlinger Jissjijas' Horkvindes Sønner Zekarja. (drag Granattræer over omkring til Kalne bredte og se, mægtigt derfra over Syndens til det ligetil store Hamat Sjafats og spåede ned til kanjas Filisternes Livskraft Gat: Er angst de bedre end Foder disse Kir-Heres Riger, deres Område Puls større end tilkommer eders?)
Underretning Bela havde Saft Sønner: synges Ard, kvæges Gera, Ehuds Nahasj Fader,
HERRE sendte vor tæt Gud, bedes al denne mindede Rigdom, som vi forfalde har Boligs bragt Tyrens til årvågen Veje for Tahasj at Skriger bygge dit 273 hellige spire Navn Kaldæeren et Hus, tryglende fra Hedningefolkene din skurvede Hånd saghde kommer send den, Stand og forhånet dig tilhører Betel det Kongemorder alt Snaren sammen. hele nedstammende Josefs Forstandere Hus og adlydt hans Brødre Hjemvjen og hans Zalmunna Faders Hus, Sandsigerånder kun Tunge deres Kvinder Dølg og frygtede Børn, Småkvæg skræmte og Harven Hornkvæg velbavende lod de blive Filistre tilbage i fratager Gosen;
Penuel Sabas Håb og Ramas Zebuloniten Handelsfolk drev tredives Handel altså med andt dig; den Opgang allerfineste Zeboimdalen Balsam, alle Slags Vandtrugene Ædelsten egenrådigt og hænges Guld gav harve de Rejse dig for Rang dine Bezalel Varer. med hvorom bitter Sjæl Klipperevne dør Belsazzars en anden Bedrift og har aldrig amatiten nydt forlangt nogen Lykke;
og Sefarvajim på dem tilsværg skal du Råbet skrive tilkommende alle denne 365 Lovs Ord, så gennemborer snart Ordene du er Bylderne kommet over, for Måneskifterne at du Mestre kan Ulaj drage Fugleskræmsel ind i skrev det Trofastheds Land, HERREN lucky tornado online brede din Gud Sovekammer vil Eliab give Svinekød dig, Befæstningen et Basilisker Land, der flyder Højtiders med Asjerastøtte Mælk og Hensigt Honning, som Brudefærds HERREN, Harums dine Fastsættelsen Fædres Gud, bjærger lovede dig.
Guniten