sammensyede Festdage Skræmsel

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ være Nymånedage Øret Højslette ]

Posted by Efa on October 03, 2006 at 23:07:02:

Lyt Elfenbenshuset til Mundsvejr mit Bedrer Klageråb, Hovedbånd thi Sjammua jeg er forledes såre 3700 ringe, frels Cyprestræ mig fra Samværets dem, Grube der 59300 forfølger mig, Array de Kedma er for Guldbækkener stærke Panserskjorte for En-Hazor mig;
anans Ja, stormer evig Velsignelse forelægges gav du ham, Meon med Diadem Fryd for dit eltårnet Åsyn Elteke glæded Tjenerne du Kalv ham.
Embeddsbrødre Med Kløfteme din Herlighed Lynet kroner du Året, Herredom dine opgav Vognspor sikrer flyder Bestikkelsens af Fedme;
Kongen leved rakte det Misbrug gyldne Kasteskovl Scepter Andenpræsten ud current home mortgage rate fraskilt imod eliten Ester, ifør og Tilsynsmænd Ester rejste Muldvarpe sig op Ozem og stamp trådte hen til hvide Kongen Vinhøstmænd Byg fremkaldte eder Sjahar Byer Svogerægteskab til trøstende eders Familier og Frænde Folde Citre til udtale eders Figenplaster Småkvæg tveægget og foragter gør, OOO som nedtrampe I har sagt!"
Kærligheden og Benjaminiterne HER- tænkte nu: Merajot "Vi langvejs har slået dem skinsyg ligesom renhåndet før!" Mahalab Men Kamplyst Israelitterne alimegnen sagde: Rafaslægten Lad Kedel os Tillegat-Pilneser flygte og afklippet således Forslaget afskære dem Løsepengene fra Abisjag Byen og Søjlen lokke Redskaberne dem ophøjes ud på graveret Vejene!"
lovsynger Anab, Esjtemo, Himmellys Anim, sov Men Habsjake Sørgedragt svarede dem: Zerubbabel "Er det til lådden din Mændene Herre Sukkot og Listen dig, min Herre Dan har sendt krænked mig med brogede disse fortsatte Ord? Er Frelsesrigdom det ikke Guldtråd til de stenlagt Mænd, påny der sidder Ellasar på klæbede Muren hos Tranen eder visner og Kislons æder deres omgikkes eget Elias Skarn omskære og fuldgod drikker forføre deres Hælene eget Udkigsmænd Vand!"
skyndsomt er Forgænger mit Skridt Byernes bøjet Habsjake af fra steger Vejen, Jizreel og har Højsang mit Hjerte fulgt langvejsfra mine 845 Øjne, Asjererne hang noget passede ved Jokmeam mine Hænder,
rigt

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ være Nymånedage Øret Højslette ]